KAN IK PRODUCTEN RETOURNEREN?
Dat kan! Producten kunnen geretourneerd worden mits deze aan enkele voorwaarden voldoen of onder bepaalde omstandigheden:
- Producten kunnen retour gezonden worden ter omruiling bij foutieve leveringen
- Producten kunnen retour gezonden worden indien de garantie van toepassing is
WANNEER VALT EEN PRODUCT ONDER GARANTIE?
Er zijn een aantal factoren waaraan een product dient te voldoen indien men een beroep wil doen op de garantie.
Zo kan er enkel een beroep gedaan worden op producten die geen verbruiksgoederen zijn. Onder verbruiksgoederen worden producten zoals liquids, coils en tanks verstaan.
De enige uitzondering die gemaakt kan worden op een product zoals een clearomizer is wanneer deze DOA (dead-on-arrival) geleverd wordt. Bijvoorbeeld een tank die beschadigd is en nieuw in de verpakking zit. Eenmaal na gebruik vervalt deze DOA garantie.
De garantie geldt bij verborgen verbreken of defecten die binnen de garantieperiode aan het licht komen.
WANNEER IS DEZE GARANTIE NIET VAN TOEPASSING?
- Producten die niet langer correct functioneren door gebruikerschade (bv. Foutieve software update)
- Producten die niet langer functioneren door valschade
- Producten die niet langer functioneren door waterschade (dit geldt ook voor liquid in het toestel)
- Bij verbruiksgoederen zoals coils, liquids, katoen, wire, aroma’s en clearomizers
- Producten die tijdens transport naar ons
HOE LANG GELDT DE GARANTIE?
De fabrieksgarantie geldt 3 maanden na verkoop tussen de winkelier en de eindklant.
IK WIL BEROEP DOEN OP DE GARANTIE, WAT MOET IK DOEN?
Wij hebben een RMA formulier opgesteld wat zo goed mogelijk moet worden ingevuld.
Het formulier dient ingevuld opgestuurd te worden samen met het product in de originele verpakking met bijhorend kassaticket van de verkoop naar de eindklant.
Toestellen waarvan de security stickers ontbreken of niet voldoen aan bovenstaande eisen worden niet in behandeling genomen.
Terugsturen kan op volgend adres:
Vaporcenter
tav. Retour Desk
Boomsesteenweg 10
2627 Schelle